sâmbătă, 25 noiembrie 2023

A new begining

 Bună dragilor,

nu am mai postat nimic pe blog fiindcă am trecut pe platforma telegram și acolo postez activ... linkul grupului de filme https://t.me/filmesimuzicaspirituala


De când nu am mai postat aici nu prea am mai gasit filme spirituale și mai mult am revăzut filme deja postate aici.


Însă de la jumătatea acestui an am început să descopăr serialele chinezești și sunt plăcut uimită de ceea ce transmit ei în filme, inclusiv partea spirituală, dar și comportamentul dintre femeie si bărbat ... 


Eu prefer serialele istorice in care ei se îmbracă în hanfu ( așa se numesc hainele specifice dinastiilor) și romantice.

Am văzut doar câteva moderne și m-am bucurat să observ același comportament a bărbatului plin de grijă față de femeie.

Voi face în curând o listă cu ce seriale am văzut și care mi-au plăcut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu